הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2005 10:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים עם תוכן  נגרר
נושא: נגרר תאריך: 11/14/2005 10:03:00 AM
מחבר/ת: חיים

ליעל שלום
גם אני סוחב 4 זוגות אופנים אם אני בלי ציוד אני מפרק ל3 זוגות את הגלגל הקידמי ותולה אותם על מנשא אחורי ות הזוג הרביעי של הילד הקטן תולה אך שהם זה לא נוח אבל זול גם אני חושב על ניגרר לרכב בררתי עלויות נגרר קטן בסביבות 3200 ש"ח טסט 50 ש"ח ביטוח בסביבות 300 ש"ח זה בתנאי שיש לך וו גרירה לרכב


חזרה לפורום