נושא: זה בעיה עם כל הגנבות תאריך: 6/19/2004 3:55:00 PM
מחבר/ת: דור גבסי
שמרו על האופניים שלכם שימו אותם במקום בטוחואל תפחדו מבריונים פשוט תיסעו ואל תשימו לב אליהם זה ככה בכל הארץ וזה כבר נהיה בעיה , גם לי גנבו את האופניים ואני יודע מה זה וגם ביריונים ניסו לקחת לי את האופנים וזה מפחיד אבל אין מה לעשות צריך להתמודד עם החיים וצריכים לעצור את אבל זה קשה .....
|