טקסט הודעת פורום
11/16/2005 3:16:00 PM
אמיר מרקוביץ
אני רוכב על וי 3 סמול כדאי להוסיף ולקנות וי 3 יותר
נושא:
אני רוכב על וי 3 סמול כדאי להוסיף ולקנות וי 3 יותר
תאריך:
11/16/2005 3:16:00 PM
מחבר/ת:
אמיר מרקוביץ
סוסות מערכות וכו´ נ.ב. אם תרצה אני מוכר במידה סמול את שלי
חזרה לפורום