הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2005 3:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר מרקוביץ עם תוכן  אני רוכב על וי 3 סמול כדאי להוסיף ולקנות וי 3 יותר
נושא: אני רוכב על וי 3 סמול כדאי להוסיף ולקנות וי 3 יותר תאריך: 11/16/2005 3:16:00 PM
מחבר/ת: אמיר מרקוביץ

סוסות מערכות וכו´ נ.ב. אם תרצה אני מוכר במידה סמול את שלי


חזרה לפורום