נושא: אחת הסיבות לפעולתו הלא תקינה היא המשתמש תאריך: 11/18/2005 12:55:00 AM
מחבר/ת: רפי
אתה כותב שהוא מקולקל ושאתה ממשיך להשתמש בו. שהכפתור לא עובד ושאתה ממשיך ללחוץ עליו. אולי תפנה לשירות, שיבדקו יעזרו יתקנו יחליפו. זו הצעה חברית, לא מנסה להתגרות או להרגיז אותך אבל משהו במה שכתבת לא נשמע "תקין".
:eek:
|