טקסט הודעת פורום
| 11/18/2005 11:33:00 PM |
|
נושא: נזילת שמן מראש הקומפרשן תאריך: 11/18/2005 11:33:00 PM
מחבר/ת: eyal shoshani
אודה למי שמבין בטיפול בבולם, כיצד ניתן להפסיק את נזילת השמן שיש לי בבולם (בצד הקומפרשן). הנזילה אומנם קלה אך תמידית בלי קשר אם האופניים בנסיעה או עומדות שבוע ללא תזוזה.
תודה אייל. :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|