הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2005 7:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שוויני עם תוכן  מי אני שאפריע באמצע הרומן, אבל
נושא: מי אני שאפריע באמצע הרומן, אבל תאריך: 11/20/2005 7:37:00 PM
מחבר/ת: שוויני

אם אתה כבר בטוח שלא תמצא גם בעתיד שום דבר נגד, זה אומר משהו על רצינות הסקירה.
חוצמזה מציע לך לבדוק טוב עם היבואן, שלא יסתבר לך שהאחריות לא מכסה רכיבת אקסטרים וקפיצות (למיטב ידיעתי זה בולם רק ל-XC), אז תיזהר כשאתה מצהיר כאלה הצהרות על השימוש שאתה עושה בבולם, הן עלולות לשמש נגדך במחלוקת עתידית עם היבואן בשאלת האחריות. :eek:


חזרה לפורום