טקסט הודעת פורום
6/24/2004 10:30:00 AM
אלעד ב
נווה אילן
נושא:
נווה אילן
תאריך:
6/24/2004 10:30:00 AM
מחבר/ת:
אלעד ב
האם מישהן מכיר מסלול קליל מזה אילן של כשעה וחצי בערך?
לא המסלול הרגיל של להקיף את הרכס אלא משהו אחר. מעגלי.
תודה
חזרה לפורום