הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2004 6:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי עם תוכן  מידע
נושא: מידע תאריך: 6/26/2004 6:09:00 PM
מחבר/ת: שלומי

קודם כל המקום נמצא בחוות פיליפ
בדרך לבאר שבע איפה שקונים את הפיתה עם הלבנה ומוכרים שם גם גבינות וזיתים ושמן זית
אז שם תשאלו אם בה לכם והוא יגיד לכם שזה על ראש הגיבעה איפה שהמיגדל תצפית
כשתגיעו למעלה אחרי עליות וירידות קשות כבר לא יהיה לכם כוח למסלול אבל לא נורא
המסלול לא מתאים לאנשים שלא יודעים לקפוץ טוב אבל בכל מקרה לא חייב לקפוץ שם אפשר לעשות את המסלול רק בלי הקפיצות וזה ממש כיף כי יש שם סיבובים חדים רק תזהרו מהקפיצות הקטנות כי אם אתה נתקע ביניהם אתה עף לקיבינמט...!!!!! :D :D :D


חזרה לפורום