נושא: כן תאריך: 6/26/2004 6:17:00 PM
מחבר/ת: שלומי
כן הוא פתוח ואפשר לרכב ואיך מגיעים זה תלוי מאיפה אתה בה עם מהדרום אז פשוט תנסע לכיוון קיריית גת ואתה תראה בצד שמאלדגלים צבעוניים -זה שם ואם אתה בה מהצפון או ממשור החוף אז תנסע גם לכיוון קיריית גת וכשתגיע לצומת פלוגות תנסע לכיוון באר שבע-יש שלט ככה תמשיך ישר איזה 20 קילומטר ואתה תראה בצד ימים יש שלטים פתה עם לבנה אז תמשיך עוד קצת וזה שם :p :p
|