טקסט הודעת פורום
| 9/14/2002 2:40:00 PM |
|
נושא: נגנבו אופניים תאריך: 9/14/2002 2:40:00 PM
מחבר/ת: טנצר בן עמי
לפני שבועיים נפרץ המחסן בביתי בנס ציונה ונגנבו אופני K.H.S עלית 4000 בצבע ירקרק ועליהן מדבקת רודי פרוג´קט ומדבקת מניטו. כמו כן נגנבו אופני כביש MBK סופר פרו צהובות. כמו כן נגנבו אופני הרים מוכספות של "וילר"
|
חזרה לפורום |
|
|