נושא: ברכות לפורום החדש תאריך: 9/15/2002 4:05:00 PM
מחבר/ת: מארק
הפורום שלכם ב Ynet ממש נותן פתרון לחוסרים שנוצר עבורנו הגולשים. תמיד רציתי להשתתף בכתיבה אבל אני לא מכותבים הטובים. בפורום תמיד אפשר לכתוב גם אם אין משהו ארוך. שתצליכו בגדול! ואני מקווה שתתחילו גם משהו בעסקים כדי שלא תסגרו בגלל מחוסר כספים. אתם ממש אחלה. יש לכם עניין טוב וכנראה אהבה לאנשים :-). תודה באופן אישית לדרור שענה לי עד היום על 29 אימיילים אלקטרוניים כן 29. בלי לפספס וגם לימד מעט עברית וגם נתן עזרה וחיפש בשבלי בעברית באינטרנט ושלח חומר. שלום וחתימה טובה.
|