טקסט הודעת פורום
| 6/29/2004 4:09:00 PM |
|
נושא: נגנבו אופני הארו אסקייפ 7 כסופות תאריך: 6/29/2004 4:09:00 PM
מחבר/ת: אלון
נגנבו בחודש מאי ברחובות אופני haro escape 7 נראה לי גרסאת 7.3 צבע כסף עם כיתוב כחול. האופניים לא היו במצב הכי טוב אבל עם ערך נוסטלגי - ליוו אותי קרוב לעשר שנים... אודה לכל היודע בדבר אלון 0528952969
|
חזרה לפורום |
|
|