טקסט הודעת פורום
| 9/16/2002 5:36:00 PM |
|
נושא: מאמר נהדר תאריך: 9/16/2002 5:36:00 PM
מחבר/ת: בני
דברים כאלה ימנעו מרוכביםמנוסים יותר או פחות מלהציף את הפורומים למיניהם בשאלות של לפני מעשה.
יואל אם תסתכל טוב בלוגו של האתר תראה כי הוא כתוב ה-rim. אם זכור לי נכון rim זה חישוק. תקנו אותי אם אני טועה... אבל אני לא!
|
חזרה לפורום |
|
|