הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/22/2005 10:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי אביש עם תוכן  הגלגל עקום?
נושא: הגלגל עקום? תאריך: 12/22/2005 10:30:00 PM
מחבר/ת: שלומי אביש

אם לגלגל יש שמיניות זה בעיה, ואם לא אז תקרא שוב במאמר על הקטע של כיוון הרפידות עם הברגים הללו...


חזרה לפורום