טקסט הודעת פורום
12/22/2005 10:30:00 PM
שלומי אביש
הגלגל עקום?
נושא:
הגלגל עקום?
תאריך:
12/22/2005 10:30:00 PM
מחבר/ת:
שלומי אביש
אם לגלגל יש שמיניות זה בעיה, ואם לא אז תקרא שוב במאמר על הקטע של כיוון הרפידות עם הברגים הללו...
חזרה לפורום