הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2002 11:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי רוזנבלום עם תוכן  ועוד משהו...
נושא: ועוד משהו... תאריך: 9/16/2002 11:40:00 PM
מחבר/ת: איתי רוזנבלום

דניאל הלסטוך והידי בר-מור רוכבים בקבוצת Velo club Holon - http://www.vcholon.com
דניאל הלסטוך כרגע בארץ בגלל שהוא חלה במחלת הנשיקה ואולי בשנה הקרובה הוא יחזור להתחרות שם. ישנם עוד מספר רוכבים שלפעמים מתחרים בחו"ל בתקופת הקיץ בלבד... הם אפילו לא בתוך קבוצה קבוע. הם באים רק לחודש חודשיים גג... עכשיו קבוצה איטלקית גדולה מאוד שנקראת Colnago-sidi חתמה רוכב ישראלי בשם דור דבירי מקבוצת Velo club Holon גם כן. ברגע שדור יהיה בחופשה כלשהי לתקופה של חודש הוא ישהה באיטליה. אני לא בטוח בנוגע לזה... אני יוכל לדבר איתו מחר אם תרצה.


חזרה לפורום