הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2002 4:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק ביתר עם תוכן  פלספן
נושא: פלספן תאריך: 9/17/2002 4:00:00 PM
מחבר/ת: איציק ביתר

שטויות !!!
אני עליתי את הר טייסים כל הדר על הילוך אחד עד שלוש אי אפשר יותר מזה חוץ מזה לא הבנתי מכאן אייך אני הופך עלייה ליותר קלה?!?!?!?!



חזרה לפורום