הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2004 11:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  moshe mor עם תוכן  את שרון לא הכרתי אבל כרוכב לא תחרותי על אופניי
נושא: את שרון לא הכרתי אבל כרוכב לא תחרותי על אופניי  תאריך: 7/4/2004 11:09:00 AM
מחבר/ת: moshe mor

הרים ומתעניין דרך קבע בענף האופניים שמעתי את שמה.ואני לא מבין דבר אחד איך זה שרוכבת ברמתה המובילה באחד מענפיי הספורט הגדולים במדינה נהרגת בתאונת דרכים מחרידה בזמן אימון ו......המדינה,איגוד האופניים,ואנחנו הרוכבים ש ו ת ק י ם!!!!מה קורה פה האים השתגענו ??איפה המארגנים? שיארגנו50000 ,80000 רוכבים להפגנה רבתית בכל הארץ.הפגנה למען היתיחסות לרוכבי האופניים,הפגנה להעיר את הרשויות שלא כל דבר מובן מאליו ,איפה החוק שעל כל כביש חדש יסללו שבילים לרוכביי הדו"ג חוק המיושם במדינות ה"עולם השלישי"למען שרון ז"ל ולמען כל הרוכבים בואו ונזעק זעקה גדולה וזה אפשרי אים נאמין בעצמנו ונדע מה כוחנו.לו מקרה כזה היה קורה חלילה לשחקן כדורגל או לכוכב ספורט מענף אחר הכותרות בעיתון ובערוציי הספורט לא היו יורדים מסדר היום הציבורי. אבל....כאשר זה קורה לרוכבת אופניים ש"בסה"כ" יכולה היתה להיות אלופת ישראל ואולי גם ליצג אותנו בחו"ל ובטוח להביא גם הישגים זה...לא מספיק לכותרות מהירות עיניים .מישהו יכול להסביר לי למה??????יהי זכרה ברוך :(


חזרה לפורום