טקסט הודעת פורום
| 9/18/2002 11:03:00 AM |
|
נושא: אופני גרי פישר בסיני ... תאריך: 9/18/2002 11:03:00 AM
מחבר/ת: יוסי
אם מישהו "איבד" אופני גרי פישר בסיני אז בחג האחרון ( יום כיפור ) ראיתי בדואי רוכב עליהם בביר סוויר ( אפילו השכיר לי אותם לכמה שעות ) אני אתן יותר פרטים לבעלים ..
|
חזרה לפורום |
|
|