נושא: לא בוביבינג ולא שבבובינג תאריך: 1/5/2006 8:35:00 PM
מחבר/ת: avi kagan
רכבתי על הליקוויד שלי כבר יותר מ- 1000 ק"מ... זה אומר הרבה עליות טכניות. הליקוייד "לועס כול שביל וכל שטח:שבילים סינגלים דרופים או סתם טיפוס על סלעים!!! אני מאד!!!!!! מרוצה מהאופניים!! בהחלט מצדיק את השם ALL MOUNTAIN {לגבי המשקל שלי.... אני בערך 90 ק"ג}
|