טקסט הודעת פורום
| 1/16/2006 11:40:00 AM |
|
נושא: נגנבו!trek 4900 תאריך: 1/16/2006 11:40:00 AM
מחבר/ת: סרגיו זוניס
בצורה חסרת רגש ,נגנו לי ה-trek 4900 יש להם שריטה בחלק הימני של המזלג,צבעם כחול\שחור. הן נגנבו מאזור גן-יבנה-כנראה הן עוד בסביבה! אנא עיזרו לי ישקעתי המון לב בהן!
|
חזרה לפורום |
|
|