הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2006 11:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סרגיו זוניס עם תוכן  אולי זה שלי!
נושא: אולי זה שלי! תאריך: 1/16/2006 11:48:00 AM
מחבר/ת: סרגיו זוניס

אני רץ המון בכוון הזה ,ובאמת לפני חודש וקצת איבדתי מפתחות.
יש לך אפשרות לצלם ולשלוח במייל? או שנקבע לפגש וראות אם אלו באמת המפתחות שלי!
תודה


חזרה לפורום