טקסט הודעת פורום
| 1/16/2006 11:48:00 AM |
|
נושא: אולי זה שלי! תאריך: 1/16/2006 11:48:00 AM
מחבר/ת: סרגיו זוניס
אני רץ המון בכוון הזה ,ובאמת לפני חודש וקצת איבדתי מפתחות. יש לך אפשרות לצלם ולשלוח במייל? או שנקבע לפגש וראות אם אלו באמת המפתחות שלי! תודה
|
חזרה לפורום |
|
|