טקסט הודעת פורום
| 9/20/2002 1:00:00 PM |
|
נושא: תודה ובאמת נסו.............. תאריך: 9/20/2002 1:00:00 PM
מחבר/ת: אייבי גילת
כדי להיות מטפס טוב צריך להתאמן בעליות. המדינה שלנו יחסית מישורית אבל יש מקומות שכדאי וצריך לפחות יום בשבוע באימון להקדיש לנושא הזה של טיפוס בעליות. נסו ותראו שתהפכו לרוכבים מסוג אחר.
|
חזרה לפורום |
|
|