טקסט הודעת פורום
1/19/2006 1:18:00 PM
scotty with no team
קפלן אתה רשום לפה?:O
נושא:
קפלן אתה רשום לפה?:O
תאריך:
1/19/2006 1:18:00 PM
מחבר/ת:
scotty with no team
אממ גם ליונתן יש את האופניים האלה... רק בצבע אפור.. זה טל.. זה שביקש ממך סיבוב על האופניים..
חזרה לפורום