נושא: אבדה משאבה בסטף! תאריך: 7/11/2004 2:06:00 AM
מחבר/ת: נעם גרינבוים
בשבת בבוקר טיפסתי את הסטף, מהחניון למטה עד לכיכר למעלה. כנראה תוך כדי הטיפוס (כאשר רוב הזמן האופניים רוכבים עלי) נפלה לי משאבת אופניים שחורה שהיתה מחוברת לאופניים.
מישהו מצא?
כל היודע דבר על מקום הימצאה מוזמן ליצור עמי קשר -
058-489320
תודה רבה!!!
נעם.
|