טקסט הודעת פורום
| 1/26/2006 2:25:00 PM |
|
נושא: אם הם כ"כ טובות למה הציון כ"כ נמוך? תאריך: 1/26/2006 2:25:00 PM
מחבר/ת: yosi53
הציון הכללי שנתת הוא 3.5 - נמוך מאד. לעומת זאת התיאור הנלהב שלך מהאופניים (שלדעתי מוצדק בהחלט) אינו תואם למספרים...
|
חזרה לפורום |
|
|