הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/26/2006 2:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yosi53 עם תוכן  אם הם כ"כ טובות למה הציון כ"כ נמוך?
נושא: אם הם כ"כ טובות למה הציון כ"כ נמוך? תאריך: 1/26/2006 2:25:00 PM
מחבר/ת: yosi53

הציון הכללי שנתת הוא 3.5 - נמוך מאד.
לעומת זאת התיאור הנלהב שלך מהאופניים (שלדעתי מוצדק בהחלט) אינו תואם למספרים...


חזרה לפורום