נושא: חוות דעת על trek liquid 20 תאריך: 1/26/2006 9:09:00 PM
מחבר/ת: ניר אמיתי
שלום, אני יכול לקנות מחר את האופניים האלה שנת 2003, כל החלקים מקוריים במצב טוב עם דיסקים הדראוליים. הציעו לי 6000. האם זה שווה וכמה הן עלו ב - 2003? אשמח גם לחוות דעת על האופניים. תודה רבה - ניר אמיתי
|