הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/26/2006 9:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר אמיתי עם תוכן  חוות דעת על trek liquid 20
נושא: חוות דעת על trek liquid 20 תאריך: 1/26/2006 9:09:00 PM
מחבר/ת: ניר אמיתי

שלום, אני יכול לקנות מחר את האופניים האלה שנת 2003, כל החלקים מקוריים במצב טוב עם דיסקים הדראוליים. הציעו לי 6000. האם זה שווה וכמה הן עלו ב - 2003?
אשמח גם לחוות דעת על האופניים.
תודה רבה - ניר אמיתי


חזרה לפורום