טקסט הודעת פורום
1/30/2006 4:30:00 PM
נאור קמה
שאלה על אופני מונגוס
נושא:
שאלה על אופני מונגוס
תאריך:
1/30/2006 4:30:00 PM
מחבר/ת:
נאור קמה
יש לי שאלה האם החברה הזאת טובה לאופני קרוס או סםציפי על אופני tayx elite אם אפשר חוות דעת
חזרה לפורום