טקסט הודעת פורום
| 2/2/2006 5:58:00 PM |
|
נושא: מוקדם מידי תאריך: 2/2/2006 5:58:00 PM
מחבר/ת: איתן לוי
אירגון הרכיבה מבורך אבל מוקדם מידי , אם תתחשבו בהורים שלוקחים או מסיעים ילדים לבי"הס ביום שישי בבוקר , אולי תופתעו והקבוצה תהיה גדולה יותר ...
|
חזרה לפורום |
|
|