הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2004 10:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ami Pe´er עם תוכן  דופק מקסימלי
נושא: דופק מקסימלי תאריך: 7/13/2004 10:14:00 PM
מחבר/ת: Ami Pe´er

יש לי שאלה בקשר לכתבה. אני בן 26 ומכך שהדופק המקסימלי שלי הוא 220-26=194
האם מותר להגיע ולעבור את הדופק ברכיבה?
האם יש סכנה בלהשאר בדופק זה לאורך זמן?
תודה.


חזרה לפורום