טקסט הודעת פורום
| 7/13/2004 10:14:00 PM |
|
נושא: דופק מקסימלי תאריך: 7/13/2004 10:14:00 PM
מחבר/ת: Ami Pe´er
יש לי שאלה בקשר לכתבה. אני בן 26 ומכך שהדופק המקסימלי שלי הוא 220-26=194 האם מותר להגיע ולעבור את הדופק ברכיבה? האם יש סכנה בלהשאר בדופק זה לאורך זמן? תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|