טקסט הודעת פורום
2/4/2006 10:38:00 PM
עופר
טיולי club-giraffe לאוסטריה או לאיטליה
נושא:
טיולי club-giraffe לאוסטריה או לאיטליה
תאריך:
2/4/2006 10:38:00 PM
מחבר/ת:
עופר
מתלבט בין אוסטריה או איטליה עם קלאב-גירף. מעוניין בחוויות ממי שכבר בסע.
חזרה לפורום