הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2006 1:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל .נ. עם תוכן  לא יודע מנסיון לגבי אוסטריה ,לגבי איטליה יש לי ---
נושא: לא יודע מנסיון לגבי אוסטריה ,לגבי איטליה יש לי --- תאריך: 2/5/2006 1:55:00 PM
מחבר/ת: יובל .נ.

יש לי מפות ומסלולים מצפון איטליה גן עדן לרוכבי אופניים ומצפון איטליה אפשר לקפוץ לשוויץ...טיפ חשוב רכב שכור רק עם GPS מאוד מאוד מומלץ וחשוב.


חזרה לפורום