טקסט הודעת פורום
| 2/5/2006 1:55:00 PM |
|
נושא: לא יודע מנסיון לגבי אוסטריה ,לגבי איטליה יש לי --- תאריך: 2/5/2006 1:55:00 PM
מחבר/ת: יובל .נ.
יש לי מפות ומסלולים מצפון איטליה גן עדן לרוכבי אופניים ומצפון איטליה אפשר לקפוץ לשוויץ...טיפ חשוב רכב שכור רק עם GPS מאוד מאוד מומלץ וחשוב.
|
חזרה לפורום |
|
|