הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2006 8:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון אלון עם תוכן  השאלה הייתה "מהו מהלך המתלה האחורי" ולא מהו מהלך ב
נושא: השאלה הייתה "מהו מהלך המתלה האחורי" ולא מהו מהלך ב תאריך: 2/5/2006 8:43:00 PM
מחבר/ת: אלון אלון

ולם זעזועים אחורי... או שזה אותו דבר?תודה על העזרה


חזרה לפורום