טקסט הודעת פורום
2/5/2006 8:43:00 PM
אלון אלון
השאלה הייתה "מהו מהלך המתלה האחורי" ולא מהו מהלך ב
נושא:
השאלה הייתה "מהו מהלך המתלה האחורי" ולא מהו מהלך ב
תאריך:
2/5/2006 8:43:00 PM
מחבר/ת:
אלון אלון
ולם זעזועים אחורי... או שזה אותו דבר?תודה על העזרה
חזרה לפורום