טקסט הודעת פורום
| 2/7/2006 2:03:00 PM |
|
נושא: יש לי שתי שאלות... חשוב חשוב תאריך: 2/7/2006 2:03:00 PM
מחבר/ת: שקד
יש לי אופניי ספישילאיזד אנדורו A1 2005 1. האם אני יכול לקפוץ דרוף של מטר וחצי ולנחות על שטח ישר 2. האם אני יכול לקנות ולהחליף בולמים מקדימה לבוחנה כפולה באופניים
תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|