טקסט הודעת פורום
| 2/7/2006 5:42:00 PM |
|
נושא: די דחוף, מידע על הדגם xls - r3 - 2004 HARO תאריך: 2/7/2006 5:42:00 PM
מחבר/ת: גל מן
האם הדגם הנ"ל יכול לעמוד בקפיצות אורבן, נסיעת XC אגרסיבית מאוד וקפיצות ? אם כן עד כמה ואם לא אז מדוע ? תודה מראש גל.
|
חזרה לפורום |
|
|