הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2006 7:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבי עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 2/7/2006 7:40:00 PM
מחבר/ת: גבי

הדגם הוא מסיבי וחזק מאד. יש לי אותו כבר כמעט שנה. לגבי קפיצות אורבן- לא יהיה לך נוח עם הגאומטריה של השלדה. נסיעות XC אגרסיביות- בכיף!! כנ"ל קפיצות, אך תלוי איזה קפיצות ( יש גבול ליכולת של הבולמים הסטנדרטיים ).


חזרה לפורום