טקסט הודעת פורום
| 2/7/2006 7:40:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 2/7/2006 7:40:00 PM
מחבר/ת: גבי
הדגם הוא מסיבי וחזק מאד. יש לי אותו כבר כמעט שנה. לגבי קפיצות אורבן- לא יהיה לך נוח עם הגאומטריה של השלדה. נסיעות XC אגרסיביות- בכיף!! כנ"ל קפיצות, אך תלוי איזה קפיצות ( יש גבול ליכולת של הבולמים הסטנדרטיים ).
|
חזרה לפורום |
|
|