טקסט הודעת פורום
| 2/8/2006 8:55:00 PM |
|
נושא: שאלה בקשר לשיפטרים תאריך: 2/8/2006 8:55:00 PM
מחבר/ת: superbiker superbiker
יש לי שיפטרים של שימאנו דגם EZ-29 ויש חור בין החור של החוט ברקס לבין החור של החוט הילוכים ורציתי לדעת למה החור הזה משמש?!?!?! :confused: :)
|
חזרה לפורום |
|
|