הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2006 8:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  superbiker superbiker עם תוכן  שאלה בקשר לשיפטרים
נושא: שאלה בקשר לשיפטרים תאריך: 2/8/2006 8:55:00 PM
מחבר/ת: superbiker superbiker

יש לי שיפטרים של שימאנו דגם EZ-29 ויש חור בין החור של החוט ברקס לבין החור של החוט הילוכים ורציתי לדעת למה החור הזה משמש?!?!?! :confused: :)


חזרה לפורום