הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2006 3:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ספקטור עם תוכן  שאלה דחופה ????
נושא: שאלה דחופה ????  תאריך: 2/9/2006 3:35:00 PM
מחבר/ת: אורי ספקטור

?יש לי שאלה האים הצמיג הREVOLT SUPER X של BONTRAGER ניהשחק מר כצמיג אחורי?? תודה


חזרה לפורום