טקסט הודעת פורום
| 2/11/2006 7:31:00 PM |
|
נושא: בקשר להכנה לבולם דיסק תאריך: 2/11/2006 7:31:00 PM
מחבר/ת: רוכב מתחיל
שלום יש לי hardrock sport מדגם 2006 ורציתי לדעת איך אני יודע אם יש לי הכנה לדיסק ? והאם אתם יודעים אולי אם יש לי או אין לי הכנה לבלמי דיסק ?
בתודה מראש , רוכב מתחיל.
|
חזרה לפורום |
|
|