נושא: פדלים קליטים ומה שביניהם תאריך: 2/11/2006 8:19:00 PM
מחבר/ת: maor nachum
אני רוכב כבר שנים רבות על אופניים ותמיד עם פדלים שטוחים (אף פעם לא היה לי נוח עם ה"ארכובות" הישנות )ונראה לי מוגזם להוציא לפחות 500 ש"ח על נעליים קליטים ופדלים לפני שאני יודע אם זה מתאים לי. יש לי שאלה ורעיון אני חושב שיש לי פטנט איך להרכיב קליטים על נעליים רגילות ולהשתמש בפדלים לקליטים (מבלי להרוס את הנעלים כמובן). לפני שאני מתחיל לשפצר את הנעלי ספורט שלי, האם מישהו התנסה בכך או יותר חשוב האם מישהו מכיר פטנט דומה "חרושתי"??
|