טקסט הודעת פורום
| 2/11/2006 11:58:00 PM |
|
נושא: פרסומת או מה?!? תאריך: 2/11/2006 11:58:00 PM
מחבר/ת: אפי פלאח
לעורך הרים... תכתוב פרסומת ל MBA וככיסוי השתמשו בכתבה ישנה על BLUR... איבדתם מהמקצועיות שלכם שנתתם פלטפורמה למפרסמים לכתוב כתבות "איכות" או ביקורת על אופניים.
אפי
|
חזרה לפורום |
|
|