נושא: קראתי את תגובתך ואין לי מושג למה התכוונת תאריך: 2/12/2006 12:21:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
היה בחור ששאל על האופניים, ואני העליתי את הכתבה. נראה לי דווקה אחלה של כתבה עם אחלה טקסט ואחלה תמונות. מקצועית או לא תחליט אתה ותדרג 1 עד חמש. כן כן יש בסוף הכתבה אפשרות לדרג. 30 מדרגים כבר דירגו. הציון כרגע מעל 4...
האם אתה מתכוון לכך שאני מפרסם את מגזין MBA? - אז כן ולא. אני מפרסם אותם כי יש בכך תועלת לכלל הגולשים ויש לא מעט אנשים שאוהבים את כתבותיהם גם עם חבלי הלידה האופיניים למגזין חדש עם מערכת צעירה.
או אולי אני מפרסם את סנטה קרוז יצרנית האופניים? - לא נראה לי שהם צריכים בדיוק את אתר הרים בשביל כך.
או את מצמן יבואנית SC? - לא נראה לי שמזיז להם :-)
בברכת שבוע טוב, דרור סופר
|