טקסט הודעת פורום
| 2/13/2006 8:59:00 PM |
|
נושא: עזרה תאריך: 2/13/2006 8:59:00 PM
מחבר/ת: אלי ברדוגו
ברצוני לדעת מה דעתכם על בולם קידמי של 100-130 manitou minute2 2004 .והאם הוא מתאים לרכיבת שבילים אגרסיבי?ומה עלי לבדוק בבואי לקנות יד שניה? והאם הם מתאימות לאופני אירון הורס mk3 ?
|
חזרה לפורום |
|
|