הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2006 8:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי ברדוגו עם תוכן  עזרה
נושא: עזרה תאריך: 2/13/2006 8:59:00 PM
מחבר/ת: אלי ברדוגו

ברצוני לדעת מה דעתכם על בולם קידמי של 100-130 manitou minute2 2004 .והאם הוא מתאים לרכיבת שבילים אגרסיבי?ומה עלי לבדוק בבואי לקנות יד שניה? והאם הם מתאימות לאופני אירון הורס mk3 ?


חזרה לפורום