נושא: אממ לאחד החברים שלי יש תאריך: 2/14/2006 7:01:00 AM
מחבר/ת: scotty with no team
יותר נכון יש ל3 אנשים שהם חברים שם לאחד ביום ראשון הזה נשבר לו הכתר של הבולם לשני נשברו לו האוזניים כמה פעמים.. אני יכול להמליץ לך על P1 או 2/3 תלוי אם אתה מתחיל או מתקדם.. וזה לא המלצה מנקודה אישית זה פשוט אופניים שאני אקנה כשאחלוק את זמני עם אורבן
|