הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/14/2006 3:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יותם א עם תוכן  ולי יש חבר עם פי 3 שכל הבולם האחורי הלך- זה
נושא: ולי יש חבר עם פי 3 שכל הבולם האחורי הלך- זה  תאריך: 2/14/2006 3:03:00 PM
מחבר/ת: יותם א

הכל תלוי במה עושים איתם, כמה ולמה.
אם תקפוץ איתם 6 מטר כל יום סביר להניח שהם לא ישארו שלמות.
אחלה אופניים.


חזרה לפורום