טקסט הודעת פורום
2/14/2006 3:03:00 PM
יותם א
ולי יש חבר עם פי 3 שכל הבולם האחורי הלך- זה
נושא:
ולי יש חבר עם פי 3 שכל הבולם האחורי הלך- זה
תאריך:
2/14/2006 3:03:00 PM
מחבר/ת:
יותם א
הכל תלוי במה עושים איתם, כמה ולמה.
אם תקפוץ איתם 6 מטר כל יום סביר להניח שהם לא ישארו שלמות.
אחלה אופניים.
חזרה לפורום