טקסט הודעת פורום
2/14/2006 6:25:00 PM
יותם א
זו הייתה דוגמה! מטאפורה! באותה מידה
נושא:
זו הייתה דוגמה! מטאפורה! באותה מידה
תאריך:
2/14/2006 6:25:00 PM
מחבר/ת:
יותם א
אתה יכול לכתוב משו משהו אחר. אם לא הייתי ברור- דוגמא לשם השוואה. יש מבין?
אין לי חבר עם פי 3 וגם לא עם פי 9.
חזרה לפורום