נושא: תפיסת שריר תאריך: 7/15/2004
מחבר/ת: aizik
לאלעד שלום אני רוכב השגי מתאמן בקביעות לפחות 4-5 פעמים בשבוע גם כביש וגם הרים, לפעמים בסוף רכיבה שאני מזיע הרבה ולא מבדע קירור מספיק זמן בזמן מתיחות אני מרגיש כאבים בחזה בצד ימין לפרק זמן של כחצי דקה כאילו תפס שריר אני מבצע גם בדיקות במאמץ וללא שום בעיות כלשהן, האם זה יכול להצביע על איזה שהו התקף או תפיסת שריר?
|