הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/14/2006 9:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  scotty with no team עם תוכן  אז תגיד מטאפורה... לא צריך להתעצבן..
נושא: אז תגיד מטאפורה... לא צריך להתעצבן.. תאריך: 2/14/2006 9:37:00 PM
מחבר/ת: scotty with no team

ואממ זה נכון שזה ששבר את האוזניים הוא אגרסיבי אל האופניים אבל זה ששבר את הכתר של האופניים לא ממש אגרסיבי...


חזרה לפורום