טקסט הודעת פורום
| 2/14/2006 9:37:00 PM |
|
נושא: אז תגיד מטאפורה... לא צריך להתעצבן.. תאריך: 2/14/2006 9:37:00 PM
מחבר/ת: scotty with no team
ואממ זה נכון שזה ששבר את האוזניים הוא אגרסיבי אל האופניים אבל זה ששבר את הכתר של האופניים לא ממש אגרסיבי...
|
חזרה לפורום |
|
|