טקסט הודעת פורום
2/14/2006 9:50:00 PM
אלי שוורצמן
דרוש מידע על Shimano Hone
נושא:
דרוש מידע על Shimano Hone
תאריך:
2/14/2006 9:50:00 PM
מחבר/ת:
אלי שוורצמן
שלום לכולם.
האם למישהו יש נסיון במערכת ההילוכים HONE של שימנו? מבחינת נוחות תפעול, אמינות וכ"ו
תודה מראש
אלי
חזרה לפורום