טקסט הודעת פורום
2/14/2006 11:25:00 PM
אסף בירן
עזרה
נושא:
עזרה
תאריך:
2/14/2006 11:25:00 PM
מחבר/ת:
אסף בירן
מישהו מוכן להסביר לי איך עושים ווילי או "עימנואל" אני מנסה כבר הרבה זמן ולא מצליח תודה מראש אסף.
חזרה לפורום