טקסט הודעת פורום
2/15/2006 2:31:00 AM
אביב .א.
הבדלים
נושא:
הבדלים
תאריך:
2/15/2006 2:31:00 AM
מחבר/ת:
אביב .א.
מערכות הילוכים ,בולם קידמי,ברקסים,חישוקים(אותם נאבות)
בתור אחד שהיו לו הרד רוק ספורט , אני ממליץ לך ללכת על דגם הקומפ
חזרה לפורום